§1. Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu „Urban Beatz Vol.1 – Wygraj bilet!” jest Parlament Studentów Politechniki Koszalińskiej, z siedzibą przy ul. Rejtana 15, 75-453 Koszalin, zwany dalej „Organizatorem”.
- Konkurs odbywa się online, na oficjalnym profilu Organizatora na portalu Facebook.
- Konkurs trwa od 24.07.2025 do 29.07.2025 do godziny 23:59.
- Celem konkursu jest wyłonienie 10 osób, które w najbardziej kreatywny sposób odpowiedzą na pytanie konkursowe zawarte w poście.
§2. Warunki uczestnictwa
- Uczestnikiem konkursu może być każda osoba fizyczna, która:
a) posiada status studenta Politechniki Koszalińskiej,
b) ukończyła 18. rok życia,
c) posiada aktywne konto na Facebooku. - Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
- W konkursie nie mogą brać udziału członkowie Parlamentu Studentów PK oraz osoby zaangażowane w jego organizację.
- Warunkiem udziału jest spełnienie wszystkich zasad określonych w §3.
§3. Zasady konkursu
- Aby wziąć udział w konkursie, należy:
a) zaobserwować profil UrbanBeatz.pl na Facebooku lub Instagramie,
b) oznaczyć w komentarzu minimum jedną osobę,
c) w komentarzu pod postem konkursowym odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wygrać bilet na Urban Beatz Vol.1?” - Zgłoszenia należy umieszczać wyłącznie pod oficjalnym postem konkursowym.
- Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną odpowiedź.
- Organizator wyłoni 10 najciekawszych odpowiedzi na podstawie subiektywnej oceny komisji konkursowej.
- Wyniki zostaną ogłoszone 30.07.2025 w komentarzu pod postem oraz w osobnym poście na profilu Facebook.
§4. Nagrody
- Nagrodą dla 10 wybranych uczestników jest jeden darmowy bilet na koncert Urban Beatz Vol.1, który odbędzie się 13.09.2025.
- Organizator może zweryfikować status studenta PK przed wydaniem nagrody.
- Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny ani rzeczowy.
- W przypadku rezygnacji lub niemożności przekazania nagrody, Organizator ma prawo przyznać ją kolejnej osobie z listy rezerwowej.
§5. Dane osobowe i wizerunek
- Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celach związanych z organizacją konkursu, zgodnie z RODO.
- Uczestnik wyraża zgodę na ewentualne opublikowanie swojego imienia i nazwiska lub pseudonimu w ogłoszeniu wyników.
- Uczestnik może wyrazić zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku w materiałach promocyjnych Organizatora (np. zdjęcia z wręczenia nagród).
§6. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w uzasadnionych przypadkach.
- Organizator ma prawo do wykluczenia uczestnika, który naruszy postanowienia regulaminu lub działa nieuczciwie.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie pytania dotyczące konkursu należy kierować na adres e-mail: samorzad@tu.koszalin.pl